سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خادمی یعنی عشق، یعنی جنون و دلدادگی... خادمی یعنی همه ی خوبی ها! همه ی مهربانی ها... به قول خواجه شیراز بریدن از هر آنچه رنگ تعلق پذیرد!!! خادمین خوب عشق چشم به درگاه ایزد منان دارند، چشم به مهربانی شهدا دارند.. امید شفاعت مادر سادات دارند...امید زیارت سالار شهیدان دارند.. چرا که خادم اند. و خادمی یعنی نزدیکی به همه ی این خوبی ها..خادمی یعنی پلی برای رسیدن به همه ی امیدواری ها!!
در وصف خادمی هر چه بگوییم حق مطلب را ادا نکرده ایم.باشد که از دستان قلم شده ی شهدا به ساحت قدس راه یابند و ما را هم دعا گویند.

خادمی یعنی عشق

به پاس همه ی نیکی های خادمین،هیئت مدیره ی موسسه فرهنگی وصال تصمیم به برگزاری مراسمی جهت قدردانی از این عزیزان با عنوان همایش " خادمین الشهدا " نموده اند. این همایش با حضور همه ی خادمین خوب شهدا در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و سرداران و یادگارانی از سال های عشق و خون و هشت سال دفاع مقدس، به شرح ذیل برگزارمی گردد:

روز پنج شنبه مورخ 16/02/1389 از ساعت 15 الی 22

مکان : تالار فرهنگی وحدت واقع در میدان آیت الله جلیلی کرمانشاه

سخنرانان : سردار بسیجی یادگاری از هشت سال دفاع مقدس حاج محمد طالبی

حجة الاسلام و المسلمین موسوی ( که دعوت وصالیان را از شهر مقدس قم پذیرفته اند.)

مداح: جناب آقای رضا کراریان مداح توانای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام

دراین مراسم از خادمین و مدعوین عزیز قدردانی شده و شان کار خادمی را ارج می نهند. بسته های فرهنگی تعبیه شده نیز به خادمین عزیز تقدیم می گردد و نماز مغرب و عشا به جماعت در مسجد آیت الله جلیلی برگزار شده و پس از آن میهمانان عزیز به صرف شام دعوت می شوند.لازم به ذکر است که در پایان مراسم جلسه ای خصوصی بین سخنرانان و خادمین نیز برگزار شده و  خادمین عزیز وصال از بیانات گهربار این عزیزان مستفیض می شوند.

فلذا اخبار برگزاری مراسم از طریق همین پایگاه اینترنتی به اطلاع دوستان عزیز وبلاگی می رسد.

امید که موجبات رضایت حضرت حق و امام عصر (عج) و هم چنین شهدای راه عشق را فراهم آوریم.

التماس دعا
یاعلی




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: چهارشنبه 89 اردیبهشت 15::: ساعت 11:30 صبح
صلوات نذر لاله های شهید :
صلوات