سفارش تبلیغ
صبا ویژن


با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز وبلاگی

بنا به قول قبلی گزارش برگزاری مراسم خادمین الشهداء را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

با استعانت از حضرت باری تعالی و عنایت شهدای عزیزمان مراسم در حد خوب و والایی برگزار شد. در ابتدای مراسم مدعوین و خادمین الشهدای عزیز گوش جان سپردند به آیات روح بخش کلام الله مجید و دقایقی را در باغ زیبا و روح پرور صوت قرآن سپری و با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران قیام کردند.
پس از آن مداح توانای اهل بیت حاج رضا کهراریان اجرای مراسم را با ذکر مصیبتی از ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) دنبال کردند و دل مدعوین عزیزمان به کوچه پس کوچه های مدینه راهی شد.
پس از پخش کلیپی از سالهای دفاع مقدس مهمان ویژه برنامه حجة الاسلام سید یاسر موسوی مراسم را با سخنان گهربارشان درباره مقام والای شهادت و مقام ویژه خادمین شهدا مزین کردند.
اهم سخنان ایشان به وظیفه فرهنگی ای که اکنون یعنی پس از شهدا بر عهده ی ما گذارده شده است، باز می گشت. و با مثال های زیبایی از شهدا این وظایف رابه گوش خادمین شهدا رساندند که در لباس خادمی کار فرهنگی نیز بکنند.

از شهدای عزیزی یاد کردند و با ذکر خاطره هایی از آن بزرگان یادشان را تا همیشه در قلب همه جاویدان ساختند. و در پایان صحبت هایشان یادی از شهدای غرب کردند و این دیار را دیار مردم غیور و سلحشوری خواندند که در سال های آتش و خون مقاومت نموده و تا سر حد جان به فرمان ولی فقیه شان لبیک گفتند.
بعد از اتمام سخنرانی این روحانی بزرگوار مدعوین عزیز نماهنگی را با مضمون یاس بهشت و در وصف حضرت زهرا (س) مشاهده کردند.

و سخنرانی سردار بسیجی حاج محمد طالبی یادگاری از هشت سال دفاع مقدس پایان بخش مراسم بود. ایشان از از شرایط جنگ می گفتند و جنبه های مختلف هشت سال مقاومت را بیان کردند. و در این بین اشاره ی مستقیم شان به رشادت هایی بود که در آن شرایط سخت و طاقت فرسا شهدای عزیزمان از خود نشان می دادند و از جوانان غیور بسیجی می خواستند شهدا را سرمشق و الگوی زندگی خود قرار دهند.

ایشان نیز یادی از شهید بزرگوار، شهید شیرودی که در منطقه غرب به شهادت رسیدند، کردند و تلاش و مجاهدت بی مثالشان را ارج نهادند.

و در پایان پس از پذیرایی از مدعوین نماز مغرب و عشا نیز به جماعت در مسجد آیت الله جلیلی کرمانشاه برگزار گردید و طبق برنامه عزیزان خادم به صرف شام دعوت شدند.

امید که این مراسم مورد توجه و عنایت حضرت حجة (عج) واقع شده باشد.

 

صلواتی نذر تعجیل در فرج گل نرگس.

التماس دعا.

یا علی




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: سه شنبه 89 اردیبهشت 21::: ساعت 9:5 صبح
صلوات نذر لاله های شهید :
صلوات