سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میلاد مصباح الهدا......
سوم شعبان، میلاد امام حسین (ع)، قبله ی عشق و زیبا کننده ی زندگی و هدایت دهنده ی دین اسلام و نوربخش قلبها بر تمامی دوستان و پیروانش تبریک و تهنیت باد.

میلاد نور مبارک


روز سوم شعبان سال چهارم هجرى قمری، در بیت عصمت و طهارت نوزادى متولد شد که ولادتش قلبها را مسرور و دیده‏ ها را گریان ساخت.کودک را نزد رسول خدا (ص) آوردند. پیامبر گرامى در گوش راستش اذان و در گوش چپش اقامه گفت و او را (حسین) نامید.

جبرئیل و فرشتگان آسمانها براى تهنیت و شادباش به محضر رسول خدا (ص) نازل می شدند و تولد این نوزاد را تبریک می گفتند ولی آنان حامل پیام دیگرى نیز بودند، خبرى که رسول خدا (ص) را بشدت متأثر کرد و اشک از دیدگانش جارى شد:

 (این کودک را امت تو به قتل می رسانند!).
به درستی که شباهت امام حسین علیه السلام به رسول خدا فقط در صورت نبود بلکه در سیرت نیز آن امام بزرگ جلوه گاه سیره رسول خدا بود و آن سرور کائنات در این باره فرمود:

 شجاعت و سخاوتم را به حسین بخشیدم.
امام حسین (علیه السلام) یک ساله بود که فرشتگان بسیارى بر نبى مکرم اسلام نازل شدند و عرض کردند:

(یا محمد! همان ستمى که از قابیل بر هابیل وارد شد، بر فرزندت (حسین) وارد می شود و همان اجرى که به هابیل داده شد، به حسین داده می شود و عذاب کنندگانش همچون عذاب قابیل معذب خواهند بود)
از این رو، رسول خدا (ص) می فرمود:

خداوندا! هر کس حسین مرا ذلیل می کند، خوار و ذلیلش کن.

 و هر که حسینم را می کشد، او را کامروا قرار مده!".                                                                                                                 آمین!


میلاد یاور نور،حضرت عباس (ع)

دو ماه از دو افق در دو شب تجلّی کرد
یکی شهنشه دوران، یکی امیر سپاهش
دو گوهر از دو صدف از دو بحر گشت نمایان
یکی چراغ هدایت، یکی معین و گواهش
یکی حسین و یکی ناصر حسین، ابوالفضل
که جان خویش به کربلا بداد به راهش

 

میلاد نور مبارک

میلاد سید الساجدین (ع) مبارک
پنجم شعبان خجسته میلاد سید ساجدین و زینت عابدان و سر حلقه عارفان، حضرت امام زین العابدین (ع) فرخنده باد.

میلاد نور مبارک

امام علی بن حسین بن علی بن ابیطالب علیه السلام مشهور به سجاد، چهارمین امام شیعیان بنا به قولی مشهور، در پنجم شعبان سال 38 هجری قمری متولد شدند. امام زین العابدین فرزند امام حسین (ع) و شهربانو، دختر یزگرد سوم پادشاه ایران، بود که در زمان فتح ایران توسط مسلمین به اسارت گرفته شدند و سپس بر اساس انتخاب خودشان به عقد حسین ابن علی (ع) در آمدند. امام زین العابدین علیه السلام زمانی دیده به جهان گشود که زمام امور در دست جد بزرگوارش امام علی بن ابیطالب علیه السلام بود. آن حضرت 3 سال از خلافت علوی و حکومت چند ماهه امام حسن علیه السلام را درک کرد. امام سجاد علیه السلام در عاشورای سال 61 هجری قمری حضور داشت و در آن واقعه به صورتی معجزه آسا نجات یافت و پس از شهادت پدرش امام حسین علیه السلام مسئولیت زمامداری شیعیان از جانب خدا بر عهده او گذاشته شد.


امید که از رهروان بر حقشان باشیم

التماس دعا
یاعلی




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: پنج شنبه 89 تیر 24::: ساعت 9:38 صبح
صلوات نذر لاله های شهید :
صلوات