سفارش تبلیغ
صبا ویژن


بنام خدایی که شاهد است و شهدا را دوست دارد.

علی اصغر معطری در ماه مبارک رمضان سال 1333 در خانواده ای مذهبی و معتقد در کرمانشاه متولد شد . از همان اوایل کودکی به دلیل فضای مذهبی و معنوی حاکم بر خانه آداب دینی را به خوبی فراگرفته و رعایت می کرد .

تحصیلات خود را تا دیپلم به اتمام رساند و همزمان به ورزش هم می پرداخت .از آنجا که خانواده و بخصوص عمویش در فعالیت های سیاسی حضور داشتند ،او نیز در سن جوانی به فعالیت های سیاسی علیه رژیم شاهنشاهی وارد گردید و فعالانه در پخش اعلامیه ها و شرکت در تظاهرات می پرداخت و با توجه به اینکه اطلاعات خوبی داشت ،علیه رزیم هم سخرانی می کرد .

پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و به حق در این عرصه خدمات ارزنده ای به انقلاب عرضه داشت . در سال 1357 ازدواج نمود ،که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر می باشد .

ایشان به نماز اول وقت بسیار اهمیت می داد و مداح اهل بیت نیز بود .

شهید معطری پس از ابراز لیاقت و شایستگی های ویژه خود به مسئولیت های متعددی از جمله فرماندهی سپاه کنگاور منصوب گردید . او در پست فرماندهی در حالی که اقتدار و صلابت فرماندهی را ظاهر می کرد ،در عین حال بسیار متواضع و خوش رفتار بود.

ایشان عاشق جبهه بود ،و مکررا تلاش می کرد هرگونه فرصت را برای حضور در مناطق عملیاتی مغتنم و همواره در عملیات های مختلف شرکت کند .

این شهید بزرگوار پس از مدتی برای تجدید میثاق با معبود خویش عازم خانه ی خدا شد و در این مراسم عرفانی و عبادی چنان معنویتی کسب کرد که همراهان همواره به حالش غبطه می خوردند .به طوری که در  شبانه روز بسیار کم  می خوابید و بیشتر ساعات خود را به دعا و راز و نیاز با خدایش می گذراند .

از آنجا که وجود این شهید گرانقدر به دلیل ارزش های بالای معنوی و خدمات ارزنده به انقلاب اسلامی ،مورد بغض و کینه منافقین کوردل بود ؛با طرح نقشه ای از پیش طراحی شده در تاریخ 10/11/1363 مورد حمله منافقین قرار گرفته و به شهادت رسیدند .

                                *شادی روح شهدای مظلوم غرب بخصوص شهید علی اصغر معطری ،صلوات *




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: جمعه 87 فروردین 16::: ساعت 3:44 عصر
صلوات نذر لاله های شهید :
صلوات