سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 شهید علی اکبر پاشایی

شهید در سال 1344 در کرمانشاه دیده به جهان گشود. در همان اوان کودکی سعی در انجام فرایض دینی داشت. در جلسات قرآن مساجد شرکت می کرد، کلاس پنجم ابتدایی بود که انقلاب اوج گرفت و با این سن کم در راهپیمایی ها شرکت می کرد، نماز جمعه را ترک نمی کرد، در انجمن اسلامی مدرسه فعالیت داشت، با گروهک ها برخوردهای زیادی داشت،

                                          شادی روح شهدای مظلوم غرب صلوات

هنگام شروع جنگ تحمیلی در دو سنگر علم و جبهه به مبارزه پرداخت و در تابستان ها به جبهه می رفت و هیچوقت هم از درس عقب نماند. همیشه از شاگردان زرنگ مدرسه بود. در سال 1364 وارد دانشگاه تهران شد و سرانجام با رشادت های فراوان در تاریخ 5/5/67 در عملیات مرصاد به فیض شهادت نایل آمد. 

گزیده ای از وصیت نامه شهید علی اکبر پاشایی

خدایا مپسند که ما تیره بختان و روسیاهان درگاهت شرمنده این خونها باشیم. ای پروردگار جهانیان فرصتی ده که من شرمنده مجالی بیابم و این جسم خاکی را و این جان ناقابل را هدیه راهت کنم و بدنم را پاره پاره و غرق در خون غلام کویت کنم. ای خدای عادل من که در تمام عمر نتوانستم حتی لحظه ای درراه تو و مخلصانه برای تو و خدمت در راه تو قدمی بردارم. توفیقی ده تا با خون خود راه تو را امضاء کنم وبا فریادم دین تورا به جهانیان طنین انداز کنم.

ای مولا شرمنده هستم که تو مخلصانه در راه خودت قرار ده. خدایا بار گناهانم سنگین است . دیگر نمی توانم زنده باشم و خود را در حال دوری از تو ببینم. خدایا عشق تو تنها نگهدارنده من است. خدایا نمی دانم چه بگویم شکر تو را که مرا منت نهادی و فرصت دادی تا با عزیزانت و رزم آوران اسلامت دوشادوش باشم تا شاید با میمنت این عزیزان رحمی بر من دل شکسته و رنجور کنی و مرا از این وادی فلاکت که خود بادست خودم بنام کردم به سوی نور و به سوی فلاحم و به سوی خودت نجات دهی.

                              شادی روح شهدای مظلوم غرب علی الخصوص شهید پاشایی صلوات




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: پنج شنبه 87 شهریور 7::: ساعت 6:7 عصر
صلوات نذر لاله های شهید :
صلوات