سفارش تبلیغ
صبا ویژن


شهید غلامرضا گل آور

شهید در سال 45 در شهرستان نفت شهر در یک خانواده مذهبی و علاقمند به خاندان عصمت و طهارت به دنیا آمد به دنبال حمله رژیم بعث عراق همراه خانواده به اسلام آباد مهاجرت نمود. ضمن تحصیل دردبیرستان وارد حوزه علمیه شد و مدت 4 سال به عنوان طلبه مشغول تحصیل علوم دینی گردید. شهید پس از اخذ دیپلم در دانشگاه قم رشته تربیتی قضایی پذیرفته شدند. ایشان کوچکترین مسایل شرعی را رعایت می کردند.

ماه های رجبو شعبان را هم روزه داشتند و شبها به تهجد و به پا داشتن نماز شب زیرآسمان مقید بود و به واسطه همین اعمال بود که توانست همراه با خیل شهدای جنگ تحمیلی در تاریخ 9/2/65 در سن 20 سالگی در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد. 

 

گزیده ای از وصیت نامه شهید غلامرضا گل آور

مادرم سلام؛ به راستی که دنیای ما همه پاک است و یک راست و تنها فرق در این گوشه دلهاست. مادرم تنها می گویم که مرا ببخش به راستی که هر چه به من بگویی از سرزنش باید سکوت کنم و هیچ نگویم.

به عنوان وصیت می توانم بگویم این که مرا فراموش نفرمائید.

بدانید که این دنیا سرایی زودگذر و بی وفاست هم چنانی که بر مزار دیگر رفتگان رفتیم و در دل خاک گذاشتیم و تنهایشان نهادیم ما را نیز بر دل خاک می نهند و تنهایمان می گذارند. این از بدی مردم نیست کار دنیا همین است.

امشب اگرخدا بخواهد شهادت نامه عشاق امضاء می شود

فردا زخون عاشقان این دشت گلستان می شود.

مادرم را تنها نگذارید به درستی که او مقامی ارجمند دارد و دلی عزیز سلام مرا جداً به او برسانید و بگویید بر سر قبرم حتماً بیایدو یادی از ما بکند.

                             شادی روح شهدای مظلوم غرب ،بخصوص شهید غلامرضا گل آور صلوات




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: پنج شنبه 87 شهریور 7::: ساعت 6:12 عصر
صلوات نذر لاله های شهید :
صلوات