سفارش تبلیغ
صبا ویژن


شهید محسن آقارضی : نهایت همه ما ، وداع گفتن این دار فانی است و چه بهتر که انسان بهترین مرگ را که شهادت در راه خداست انتخاب و بدست آورد . 

شهید حسین اجاقی : آنقدر به جبهه می روم تا رحمت خدا شامل حالم شود وشهید شوم ......اگر قبول مسئولیت کردم فقط به خاطر رضای خدا و عشق و علاقه به شما رزمندگان مخلص و فداکار بود . 

شهید حسین اخلاصی زنگنه : ای مسلمانان به خاطر خدا بیایید فکر کنید وبه خود بیایید که بنا به فرمایش مولای متقیان علی (ع) از کجا آمده اید و به کجا می روید ، خوش به حال کسی که این ها را فکر می کند . 

شهید محمد حسین باقری : در گفته ها و فرامین امام عزیز خوب اندیشه کنید و با رهنمودهای این قلب تپنده امت قدم برداشته و حرکت کنید ، همیشه امام را دعا کنید و گوش به فرمان او باشید . 

شهید علی اکبر باقری : من راهم را شناختم ، با آگاهی در آن قدم نهادم ، این همان راه حسین(ع) سرور شهیدان است . این نهضت به رهبری امام (ره) باید تداوم پیدا کند و انشاءاله به یاری خدا تداوم پیدا خواهد کرد .  

شهید خسرو پاینده مهر : اختلاف ، آفت انقلاب وپیروزی اسلام است ، از خدا بتر سید وخلاف مصالح اسلام حرکتی انجام ندهید . 

شهید حسین تنگبری : از خواهرانم ، همسرم ومادرم می خواهم که زینب را زینب گونه بار آورند و بگویند که پدرش بخاطر چه کشته شد . 

شهید محمد حسین حسن زاده : خوشا به حال آنان که بر خویش غلبه کردند و رستگار شدند . 

شهید رضا رحمتی زاده : ما باید قربانی شویم تا در کنار خون های ریخته شده جهان در آرامش و اسلام  زنده بماند .

شهید محمد صادق زیدی : به فرمان رهبر کبیر انقلاب باشید و پیروان خط امام را تقویت کنید . 

شهید غلامرضا سیاه کمری : جبهه ما جبهه اسلام است و با سرافرازی وغرور از بندگی خدا در جهان فریاد می زنیم که ما در ذهنمان جز اداء تکلیف نمی پروریم و در بازوانمان جز نیروی خدا نمی بینیم . 

شهید علی اصغر سیبی : تحت هیچ شرایطی امام را تنها نگذارید و نه تنها با شعار بلکه با عمل و ایثار جان به پیروی از فرامین ولی فقیه همت گمارید .

شهید مسعود شهبازی : سلام بر آنان که با عملشان راه رفتن را به ما آموختند و نشان دادند که حسینی بودن و کاری زینبی کردن یعنی چه . 

شهید کرم طهماسبی : حال وقت آن رسیده که با رسالت زینب وار خود ، مقاوم واستوار ، قامتتان را بلند گیرید و ندای الله اکبر و خمینی رهبر سر داده و سخن شهیدان را به گوش عالم برسانید .

شهید مولا مراد عبدالتاجدینی : اگر من امروز نجنگم ، فردا تو در اسارت کفر قرار می گیری .

شهید اسمعلی فرهنگیان : بخدا حاضرم که در راه اسلام صد بار بمیرم واین پیر روشن دل – امام خمینی –را تنها نگذارم .

شهید محمد رضا قلی وند : از امام اطاعت کنید ، هر فریادی بی امام سکوت است و هر امتی بی امام سرگردان .

شهید مسعود کتابی : زهرا جان مگر می شود محبت شما را که به سان شجره طیبه که تمام ارزشهایی همچون عبودیت ، بندگی ، تقوا ، فضیلت ، کرامت ، حریت ، ظلم ستیزی ، عزت خواهی و ذلت ناپذیری میوه ها و آثار آن است کسی در دل داشته باشد و تن به ذلت و بردگی و صلح با دشمن سپارد .

شهید غلامرضا گودینی :سفارش من به تمام دوستان وعزیزانم این است که امام را تنها نگذارید و از ولی فقیه اطاعت کنید ، سپاس وشکر خدای را که بر ما منت گذاشت و همانند رسولان ، رسولی برای هدایت ما فرستاد .

شهید محمد جواد لقمانی : از مادرم درخواست می کنم لحظه ای درغم من گریه نکند و در لحظه ناراحتی ، مصیبت ها و رنج های زینب کبری (س) را در نظر آورد .

شهید عبدالکریم ملکی : اساسی ترین مسئله در اسلام شهادت است که نصیب هر کس نمی شود الا این که مخلص شود .

شهید ابوالحسن یاری : وقتی وصیت نامه به دست شما می رسد که من شهید شده ام ...... جان نا قابل خویش را فدای اسلام وامام کردم ، امید دارم که وارثان خون شهدا ، اهداف آن ها را به اجرا گذاشته و پیرو راه آن ها باشند .

شهید بهمن آرمین : پیروی از خط امام را سرلوحه کار خود قرار دهید ، در انجام فرایض دینی کوشا باشید . 

شهید کیومرث خرد جو : در مسیر الهی حرکت نمودن ، انسان وانسانیت را از هر جهت به تکامل و تعالی می رساند ، چرا مقصد نهایی از خاک به خدا رسیدن است و هر قدرتی که در مقابل این خواست الهی قرار گیرد، ظالم است و باید نابود گردد . 

شهید مجید زارعی : شما را به نماز اول وقت واطاعت از امام سفارش می کنم .




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: چهارشنبه 87 اردیبهشت 25::: ساعت 12:57 عصر
صلوات نذر لاله های شهید : صلوات