سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دست الهی فاطمه  

 

من در عملیاتی معاون تدارکات  گردان 405 بودم .به اروند رفته بودم .هنگام بازگشت ،گل و لای جاده ،خودرو را از جاده منحرف کرد.شاید پنجاه نفر نیرو به کمک ما آمدند ولی نتوانستیم خودرو را به جاده برگردانیم .ایفا آوردیم ،و آن را بکسل کردیم ، اما فایده ای نداشت .به کمک زدیم ،باز هم موفق نشدیم .نا امید به قرارگاه بازگشتم .در حالی که خسته و گرسنه و کاملا خیس بودم ،جریان را به فرمانده گفتم .خیلی مرا سرزنش کرد ،دلم شکست....

از چادر فرماندهی که بر می گشتم ،با خودم زمزمه کرده ،گفتم یا فاطمه ،نگذار بیشتر شرمنده بشوم.بعد خودروی فرمانده را برداشتم و به آن محل برگشتم .چند متر سیم برق از خانه های بمباران شده ی کنار اروند برداشتم و به خودرو بستم و ان را بکسل کردم .بدون اینکه کسی پشت ماشین بنشیند ،آن را با گفتن یا زهرا حرکت دادم . خدا شاهد است انگار کسی خودرو را از میان آن همه گل و لای با دست برداشت و گذاشت روی جاده !!! در حالی که چند ساعت قبل با آن همه نیرو و بکسل و دنده کمک ،از جایش تکان نخورده بود !!!!

               

                   شادی روح همه شهدا ،بخصوص شهدای غریبِ غرب صلوات      

 

 




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: جمعه 86 خرداد 11::: ساعت 5:0 عصر
صلوات نذر لاله های شهید :
صلوات 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

سیدی با اسب سفید  

در بخشی از وصیتنامه شهید ناصر محمد خانی(1) آمده است :(ما هیچ نگرانی نداریم .چون فرمانده اصلی ما امام زمان (عج) است ودرجلوی ما حرکت می کند.در یکی از حمله ها بچه ها می گفتند که ما داشتیم روی میدان مین می رفتیم ،یک وقت دیدیم که یک سید با اسب سفید آمد و به ما گفت :"اینجا میدان مین است ،از آن طرف بروید ."

و بعد خودش راه افتاد و ما هم به دنبالش .وقتی که حمله تمام شد ،خیال کردیم که به نظرمان آمده است که امام را دیدیم.رفتیم همانجایی که او را دیده بودیم ،جای پای اسب هنوز آنجا مانده بود!! )(2و3)

.............................................................................................................................................................................

1.این عزیز در تاریخ 61/7/29 به شهادت رسیدند.

2.متن وصیتنامه شهید در بنیاد شهید قم موجود است .

3.برگرفته از کتاب یک فروغ از رخ ساقی ،نوشته محمد اصغری نژاد 

 




هیئت تحریریه وصال شهدا ::: یکشنبه 86 اردیبهشت 9::: ساعت 10:29 عصر
صلوات نذر لاله های شهید :
صلوات 

<      1   2